Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 25 sierpnia 2020

,,Scooby-Doo! i Ty: Na tropie doktora Jenkinsa i pana Hyde'a" James Gelsey

Wydawnictwo: Siedmioróg
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 64
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię Scooby-Doo i publikacje detektywistyczne, więc kusiłam się na tę pozycję.

Jest to książka wyjątkowa, bo razem z detektywami możemy tropić sprawcę. Przy podejrzanych jest odpowiedni obrazek, na końcu każdego rozdziału są trzy pytania do czytelnika, dlaczego kogoś podejrzewamy. Na końcu sami najpierw możemy przeanalizować swoje notatki, a następnie sprawdzić, czy mieliśmy rację.

Poprzednie książki z tym bohaterem podobały mi się bardziej, ale tej nie można odmówić tego, że bardzo angażuje czytelnika do rozwiązania zagadki. Mi akurat się to udało, ale mam w tym spore doświadczenie, bo przeczytałam masę takich książek.

,,Scooby-Doo! i Ty Na tropie doktora Jenkinsa i pana Hyde'a" to książka wyjątkowa, w której czytelnik może się sprawdzić w roli detektywa.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze: