Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 lipca 2020

,,Bańka" Katarzyna Kacprzak

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 294
Do kupienia: Gandalf

Dłuższy czas temu miałam szansę zapoznać się z debiutem autorki. Teraz przyszedł czas na jej kolejną powieść.

Anka zostawiła w domu małe dziecko z opiekunką i wróciła do pracy w korporacji. Początkowo nie mogła całkowicie się na niej skupić. Pewnego dnia w budynku doszło do nieszczęścia - jeden z pracowników zmarł. Czy było to samobójstwo czy ktoś mu pomógł?

Książka jest krótka i nie da się temu zaprzeczyć. Przez to, mam wrażenie, wszystko zostało napisane bardzo pobieżnie. Na dobrą sprawę wiele wątków nie zostało do końca rozwiniętych, a już był koniec publikacji.

,,Bańka" Katarzyny Kacprzak to powieść, w której sprawę prowadzą policjanci znani nam ze ,,Spinki".


Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie poznałam debiutu tej autorki, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że można znaleźć wiele ciekawszych książek :)

    OdpowiedzUsuń