Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 11 czerwca 2020

,,Peter Nimble i magiczne oczy" Jonathan Auxier

Wydawnictwo: Dwukropek 
Data wydania: 2016
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Gandalf

Uwielbiam pióro Jonathana Auxiera i jego pomysły na fabułę. Tym razem udało mi się zapoznać z jego debiutem.

Peter Nimble został znaleziony jako maleńkie dziecko. Nie byłoby może w tym nic bardzo dziwnego, bo rodzice niejednokrotnie porzucają swoje dzieci. On jednak miał wydłubane przez kruka oczy, a dzięki temu, że był niewidomy stał się najlepszym złodziejaszkiem. Czy takiej przyszłości jednak chciał dla siebie Peter?

Do tej pory zapoznałam się z ,,Nocnym Ogrodnikiem" i ,,Nan Sparrow i potworem z sadzy" wydawnictwa Dwukropek. Książka o Peterze Nimble także mnie zachwyciła. Napisana jest przepięknym językiem i nie sposób się od niej oderwać.

,,Peter Nimble i magiczne oczy" Jonathana Auxiera to książka o tym, że sami możemy zdecydować, kim chcemy stać się w przyszłości. Choć jeden wątek odkryłam wcześniej niż ujawnił go autor, i tak nie umniejszyło mi to radości z lektury.

Moja ocena: 6/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: