Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 9 czerwca 2020

,,Ostatni skok" Małgorzata Rogala

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 336
Do kupienia: Gandalf

Lubię twórczość Małgorzaty Rogali. Postanowiłam zapoznać się z jej najnowszą publikacją.

Głównymi bohaterami są cyrkowcy, akrobaci, którzy swoje popisowe numery wykonują w cyrku. Niestety, podczas jednego z występów doszło do wypadku, w wyniku którego Nadia została mocno pokiereszowana. Nie było wiadomo, czy w ogóle odzyska dawną sprawność. Dlaczego doszło do wypadku i co z tym wszystkim mają wspólnego kradzieże kosztowności?

Lubię twórczość tej autorki, a najbardziej podoba mi się seria kryminalna z Agatą Górską i Sławkiem Tomczykiem. Tym razem do czynienia mamy z osobną publikacją, w której główną rolę odgrywają cyrkowcy i diamenty.

,,Ostatni skok" Małgorzaty Rogali to książka, którą czytało mi się całkiem przyjemnie, aczkolwiek zabrakło mi w niej większych emocji. Nie domyśliłam się jednak przez długi czas, kto jest prawdziwym sprawcą.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: