Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 18 maja 2020

,,Zapomnij, że istniałem" Beata Majewska

Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 368
Do kupienia: Jaguar

Beata Majewska wydała już 18 książek. Miałam okazję zapoznać się z najnowszą z nich.

Luiza, młoda pani sołtys, wiedziała, że prędzej czy później będzie musiała zajrzeć do nowego mieszkańca, Rafała Snarskiego. Ich pierwsze spotkanie nie do końca wyglądało tak jak to sobie wyobrażała, ale później pojawiły się kolejne. W ich trakcie zajmowali się także np. pszczołami. Czy Luizę i Rafała miało połączyć uczucie?

Atutem tej książki na pewno jest wątek kryminalno-gangsterski, który dodaje emocji całej fabule i powoduje, że czyta się te fragmenty z zapartym tchem. Uczucie rodzące się między dwójką bohaterów także jest warte naśladowania. Niemniej, nie wszystko mi w tej książce pasowało.

Niektóre zachowania bohaterów, czy wątki są tak absurdalne, że z całą pewnością nie miałyby prawa się naprawdę wydarzyć. Rozumiem, że bohaterowie mogą mieć różne cechy charakteru, ale nie aż do tego stopnia.

,,Zapomnij, że istniałem" Beaty Majewskiej to książka względem której mam mieszane uczucia. Fabularnie całkiem mi się podobała, najbardziej wątki kryminalne, czyta się też całkiem szybko, jednak niektóre wątki są aż za bardzo przejaskrawione.

Moja ocena: 4/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że niektóre wątki są za bardzo przejaskrawione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że pojawia się aż taki poziom absurdu w zachowaniach bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już druga recenzja tej powieści, jaką dzisiaj czytam. Nie sądziłam, że autorka wydała aż tyle książek! Biec po książkę nie będę, ale jeżeli nadarzy się okazja, na pewno poświęcę jej chwilę.

    OdpowiedzUsuń