Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 maja 2020

,,Podróż na koniec świata" Nicholas Gannon

Wydawnictwo: Debit
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Serię Nicholasa Gannona zauważyłam w księgarni i zainteresowała mnie na tyle, że postanowiłam się z nią zapoznać. Okazało się, że znajduje się w aplikacji e-booków, co mnie bardzo ucieszyło.

Archer B. Helmsley od samego początku nie miał żadnego kontaktu z dziadkami. Gdy dowiedział się, że coś mogło im się stać i potrzebują pomocy, postanowił wyruszyć na wyprawę pomocniczą. Czy coś z tego wyniknęło?

Szczerze mówiąc, oczekiwałam nieco szybszej akcji. W pierwszym tomie praktycznie niewiele się zdarzyło, ale do przeczytania jest jeszcze drugi, po który pewnie sięgnę w najbliższym czasie.

Głównymi bohaterami jest trójka dzieci, który się ze sobą zaprzyjaźniają, bo mają niejako wspólnego ,,wroga". Archer jest przez matkę traktowany z niebywałą ostrożnością, praktycznie nigdzie sam nie wychodzi. Jestem ciekawa, jak ten wątek rozwinie się w dalszej części.

,,Podróż na koniec świata" Nicholasa Gannona to początek serii, który zapowiada się całkiem obiecująco. Na uwagę zasługują także kolorowe ilustracje, które znajdują się w tej publikacji.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Fajnie, że znajdują się w tej książce kolorowe ilustracje, które z pewnością będą bardziej pobudzać wyobraźnią młodego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że jest taka seria na rynku.

    OdpowiedzUsuń