Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 21 maja 2020

,,Podróż na koniec świata. Klątwa Helmsleyów" Nicholas Gannon

Wydawnictwo: Debit
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Nicholas Gannon to autor serii młodzieżowej. Na razie w Polsce ukazały się dwa pierwsze tomy.

Archer przebywał w innej szkole niż dotychczas i nie za bardzo docierały do niego najnowsze doniesienia. Nie wiedział więc, że w jego miejscu zamieszkania aż huczy od plotek na temat tego, co stało się z jego dziadkami. Ci z kolei mieli niebawem powrócić w wielkim stylu.

Pierwszy tom całkiem przypadł mi do gustu, ale z racji tego, że w usłudze e-booków był też dostępny drugi tom postanowiłam się z nim zapoznać i w sumie nie żałuję. Po zakończeniu wiem, że na pewno pojawi się trzecia część.

,,Podróż na koniec świata. Klątwa Helmsleyów" Nicholasa Gannona to książka dla młodzieży, w której pojawiają się także kolorowe ilustracje. Dla mnie nieco za mało się dzieje przez cały tom, ale to może tylko moje odczucie.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: