Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 29 grudnia 2019

,,Grudniowy gość" Siri Spont

Wydawnictwo: Zakamarki
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 100
Do kupienia: Gandalf

Lubię zapoznawać się ze świątecznymi publikacjami, dlatego też skusiłam się na ,,Grudniowego gościa".

Głównymi bohaterami jest dwójka rodzeństwa. Niebawem w ich domu a zamieszkać kuzyn, który żyje w kraju, w którym toczy się wojna. Rodzeństwo nie jest tym faktem za bardzo zachwycone, jednak nie ma wyboru...

Książka została podzielona na 24 rozdziały na każdy dzień grudnia aż do Wigilii. Nie miałam względem tej książki szczególnie wielkich oczekiwań, ale liczyłam chyba na ciekawszą publikację. Sporo tutaj magii i całkiem ładne i pouczające zakończenie, ale nie za bardzo wciągnęłam się w tę lekturę.

,,Grudniowy gość" Siri Spont to pozycja, którą można czytać nie tylko w grudniu, jednak także w każdym innym okresie roku. O tym, że należy być dobrym człowiekiem, pamiętajmy nie tylko od święta.



Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: