Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 27 grudnia 2019

,,Czara Cieni" Frances Hardinge

Wydawnictwo: Czarna Owca
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 430
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię zapoznawać się z szeroko rozumianą fantastyką, dlatego też skusiłam się na nowość jaką jest ,,Czara Cieni".

Zgódka za życia matki nigdy nie dowiedziała się, kto jest jej ojcem, ani dlaczego nie było jej z nimi. Później matka umarła, a dziewczynkę oddali do jej dalekich krewnych. Bardzo szybko okazało się, że rodzina niekoniecznie ma względem niej czyste zamiary, a dodatkowo bohaterka także była niezwyczajna.

Historia spodobała mi się z tego względu, że dziewczynka zostaje niejako opętana przez niedźwiedzia, z którym dzieli swoje ciało. Później dzieją się jeszcze inne podobne rzeczy, o których musicie przeczytać już sami. Całość jest obszerna, ale czyta się dość lekko, co uważam za spory plus.

Nie umiałam okazji czytać jeszcze nic tej autorki, więc nie za bardzo wiedziałam, czego mam się spodziewać. Jestem zadowolona z lektury tej powieści. Całość przeczytałam naprawdę sprawnie. Powieść jest dość zaskakująca pod względem fabularnym.

,,Czara Cieni" Frances Hardinge to nietuzinkowa publikacja o niełatwych wyborach, o opętaniu przez inne istoty, próbie ucieczki i nie tylko.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Fajnie, że powieść zaskakuje. To mnie dość mocno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporadycznie sięgam po fantastykę i tym razem jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń