Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 listopada 2019

,,Poza kontrolą" Kathryn Croft

Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 386
Do kupienia: Gandalf

Kathryn Croft wydała w Polsce już kilka pozycji. Udało mi się zapoznać ze wszystkimi z nich.

Callie była obecnie po ślubie z wdowcem, który wychowywał dwójkę nastoletnich synów. Kontakty dzieciaków z macochą od samego początku nie należały do najłatwiejszych. Szczególnie starszy syn nie był zadowolony z tego, że do ich domu wprowadziła się obca kobieta. Do czego to miało doprowadzić?

Kiedyś nie przepadałam za thrillerami psychologicznymi, ale od dłuższego czasu już je lubię. Jedną z autorek, która pisze w tym gatunku jest Kathryn Croft. Nie ukrywam, że nie liczyłam na coś spektakularnego. W moim odczuciu w ,,Poza kontrolą" i tak zabrakło głębszych emocji. 

Mimo to uważam, że pomysł na fabułę był naprawdę fajny, do tego te tajemnice głównej bohaterki dodawały tajemniczości postaci głównej bohaterce. Zakończenie także było zaskakujące, ale zabrakło tego efektu wow.

,,Poza kontrolą" Kathryn Croft to może nie najlepsza książka w dorobku autorki, jednak i tak nie żałuję, że się z nią zapoznałam.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie znam książek tej autorki. Wszystko więc przede mną.

    OdpowiedzUsuń