Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 24 października 2019

,,Opowiem Ci o zbrodni 2" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Kompania Mediowa
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 328
Do kupienia: Gandalf

,,Opowiem Ci o zbrodni 2" to drugi tom, inspirowany prawdziwymi wydarzeniami, które zostały skomentowane przez polskich autorów.

7 polskich autorów, w tym jedno małżeństwo, podjęło się napisania o kolejnych siedmiu niewyjaśnionych sprawach kryminalnych, które naprawdę miały miejsce w Polsce. Jest mężczyzna zazdrosny o swoją dziewczynę, dziewczynki, które prawdopodobnie dopomogły drugiej w popełnieniu samobójstwa i nie tylko.

Jakiś czas temu zapoznałam się z pierwszym tomem tych historii, który do końca mnie nie urzekł. Tym razem, korzystając z wolnego czasu, skusiłam się na część drugą. Czyta się całkiem szybko, ale nadal do końca nie jestem zadowolona z tej lektury.

,,Opowiem Ci o zbrodni 2" Praca zbiorowa to nie tylko wersja książkowa, ale także odcinkowa na kanale telewizyjnym, więc jeśli macie okazję, to warto skusić się na połączenie oby tych rzeczy.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Mam już ten zbiór, ale jeszcze nie miałam czasu go przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie byłaś do końca zadowolona z tej książki?
    Ja właśnie jeszcze nie miałam okazji przeczytać obu części, ale jeśli się nadarzy, to na pewno nadrobię.

    OdpowiedzUsuń