Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 10 września 2019

,,Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek"- cz.1 i 2



W ostatnim czasie zapoznałam się z pierwszym tomem, czyli 100 historiami inspirujących kobiet.

Znalazły się tutaj osoby żyjące we współczesności i naprawdę wiele lat temu. Szczerze przyznam, że o większości z nich nigdy nie słyszałam, więc tym bardziej cieszę się, że zapoznałam się z tym zbiorem. Autorki dodały do tej publikacji także nastolatki, więc widać, że są z tym wszystkim na bieżąco.

Przy każdej opisywanej kobiecie jest krótka historia jej życia w związku z tym, z czego zasłynęła. Następnie możemy dowiedzieć się, jak wygląda na ilustracji, narysowanej przez jedną z pań, wspierających projekt. Jest także kraj pochodzenia bohaterki i jej motto.

,,Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek" to inspirujący zbiór 100 kobiet, dzięki którym świat stał się lepszy.

~*~



Gdy zapoznawałam się z pierwszym tomem ,,Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek", nie wiedziałam, że na rynku jest już tom drugi. Czym prędzej postanowiłam go także przeczytać.

W tej części możemy przeczytać o kolejnych 100 kobietach, które zmieniły świat. Nikt nie wierzył w powodzenie ich działań, jednak one się nie poddawały. Rezultaty ich pracy możemy przeczytać w notce o każdej z nich. Są autorki, osoby związane ze sportem, nastolatki, które pokonały własne słabości.

Autorki postarały się o to, by pozyskać osoby chętne do wsparcia tego projektu. Cieszę się, że im się to udało. Możemy przeczytać coś o każdej ze 100 kobiet, poznać jej miejsce pochodzenia i dowiedzieć się, jakie motto towarzyszyło jej w ciągu życia.

,,Opowieści na dobranoc dla młodych buntowniczek. Tom 2" to całkiem nowe historie, które spodobają się nie tylko dziewczynom w każdym wieku.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Zauważyłam, że takie książki o kobietach i ich dokonaniach stały się w ostatnim czasie bardzo popularne. Sama czytałam "Kobiety. Badaczki, czempionki, awanturnice" z pięknymi ilustracjami Karoliny Matyjaszkowicz.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń