Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 28 sierpnia 2019

,,Weź głęboki wdech" Kasia Bulicz-Kasprzak

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Hit Salonik

Kasia Bulicz-Kasprzak wydała już sporo książek. Postanowiłam zapoznać się z najnowszą z jej dorobku.

Michalina robiła karierę naukową, mieszkała z matką, miała zły kontakt z ciotką. Gdy poznała nowego mężczyznę była pewna, że jej życie się odmieni. Jednak tak się wcale nie stało. To nie był koniec przykrych niespodzianek, które miały czekać główną bohaterkę.

Miałam względem tej książki bardzo duże oczekiwania i niestety się nieco zawiodłam. Akcja w moim odczuciu rozkręcała się bardzo powoli. Z początku za wiele się nie działo pod względem tempa, później to się nieco rozkręciło.

Nie czytałam za dużo książek tej autorki, a więc nie mam wielkiego porównania, jak to wyglądało w jej innych publikacjach. Prawda jest taka, że ta książka nie do końca mnie zachwyciła. Niemniej, mimo wszystko nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać.

,,Weź głęboki wdech" Kasi Bulicz-Kasprzak nie jest powieścią, która spodoba się każdemu. Sami zdecydujcie, czy chcecie się z nią zapoznać.

Moja ocena: 4/6


Za egzemplarz dziękuję Edipresse Książki.

2 komentarze: