Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 23 sierpnia 2019

,,Klątwa węża" Tony Abbott

Wydawnictwo: Harper Collins
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Gandalf

Miesiąc temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii. Teraz przyszedł czas na jego kontynuację.

Bohaterom udało się zdobyć pierwszy artefakt, jednak było ich do zdobycia aż dwanaście. Teraz walka toczyła się o kolejny z nich. Jego zdobycie nie było jednak aż tak prostą sprawą, jak mogłoby się wydawać. Czy tym dobrym uda się go odnaleźć?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał, dlatego też liczyłam na to, że kontynuacja wywrze na mnie większe wrażenie. Prawda jednak jest taka, że ta część jest obszerniejsza, a fabuła w moim odczuciu troszkę mniej ciekawa.

Sporo miejsca w tym tomie poświęcono podróżom w czasie. Akcja dość mocno gna do przodu, jednak przede mną jeszcze lektura wielu tomów. Mam nadzieję, że nie przyjdzie mi na nie zbyt długo czekać.

,,Klątwa węża" to drugi tom serii, z którym warto się zapoznać, jeśli lubicie fantastyczne cykle z niebanalną fabułą.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Ja póki co nie mam tej serii w swoich planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii i jak na razie nie mam zamiaru jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej serii, ale póki co nie mam ochoty na takie pozycje.

    OdpowiedzUsuń