Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 4 sierpnia 2019

,,Energia odnawialna!" Ruth Spiro



,,Bobas odkrywa naukę" na ten moment składa się z czterech książeczek, jednak mam nadzieję, że powstaną kolejne, gdyż te publikacje są naprawdę ciekawe. Teraz w prosty sposób możemy dowiedzieć się, w jaki sposób możemy chronić Ziemię przed nadmiarem dwutlenku węgla. Wszystko podane jest bardzo przystępnie. Pozycja została wydana z zaokrąglonymi rogami na kartonowych stronach.




Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Egmont.

7 komentarzy:

  1. Kolejna, wartościowa książeczka dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatna książeczka dla młodego czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że już nawet najmłodsi mają możliwość zapoznawana się ze ekologicznym podejściem do energii. U mnie całkiem niedawno pojawiła się oferta https://poprostuenergia.pl/ i muszę powiedzieć że jak najbardziej skorzystałam. Teraz moja energia w domu na pewno będzie tańsza niż dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujący artykuł. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie warto jest wiedzieć co nieco o samej energii jak i o prądzie i myślę, że do wszelkich prac z elektrycznością warto jest wezwać specjalistę. Sama niedawno dzwoniłam po elektryka z http://www.elektryk-krakow.pl/ gdyż zależało mi na dobrze wykonanej pracy.

    OdpowiedzUsuń