Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

,,Trupów hurtowo trzech" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2017
Format: Książka
Liczba stron: 248
Do kupienia: Gandalf

Rzadko sięgam po zbiory opowiadań, ale czasem robię wyjątek. Do tej publikacji przymierzałam się już prawie 2 lata.

Cel jest szczytny, bo dochód ze sprzedaży pozycji zostanie przeznaczony na osoby z autyzmem. Niestety, ale w przypadku większości opowiadań czuję się zawiedziona. Nie są one ani śmieszne, ani straszne, ani wciągające. Może to był zły moment, ale mnie nie zachwyciły.

Najbardziej podobało mi się opowiadanie z beczkami śledzi. Była to dobra okazja, by ponownie wrócić do piór niektórych pisarzy albo poznać je po raz pierwszy.

,,Trupów hurtowo trzech" to zbiór opowiadań ze szczytnym celem, ale dla mnie okazał się być nie nazbyt zachwycającym.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Ja lubię zbiory opowiadań. Podoba mi się okładka tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że powyższa antologia tak słabiutko wypadła w Twoich oczach.

    OdpowiedzUsuń