Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 13 kwietnia 2019

,,Kolej na Felix" Kate Moore

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 312
Do kupienia: Gandalf

Były już książki o psach, to teraz pojawiła się o kocie. ,,Kolej na Felix" Kate Moore jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami.

Jeden z pracowników dworca od kilku lat chciał, by do ich załogi dokończył kot. Mógłby on łapać myszy, dotrzymywać towarzystwa pracownikom, uspokajać podróżnych. Niestety, jego przełożony nie chciał się na to zgodzić. W końcu jednak w ich załodze pojawiła się Felix.

Nie ukrywam, że bardzo lubię koty, więc zainteresowała mnie ta publikacja. Pisana jest z perspektywy pracowników dworca. Felix bardzo szybko ich sobie podporządkowała, jednak to był dopiero początek jej sławy.

Język jest całkiem prosty, czyta się z dość sporym zainteresowaniem, jednak nie jest to powieść z gatunku tych, które porwały mnie od pierwszej do ostatniej strony. Czytałam jednak z tą świadomością, że nie jest za obszerna, więc szybko się z nią uwinę.

,,Kolej na Feliks" Kate Moore to pozycja, która nie wywarła na mnie bardzo dużego wrażenia.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Ładna okładka, ale póki co, jakoś nie mam ochoty na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń