Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 kwietnia 2019

,,Dziewczyna z wieży" Katherine Arden

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 512
Do kupienia: Gandalf

 ,,Dziewczyna z wieży" Katherine Arden to drugi tom serii, z którym postanowiłam się zapoznać po dość długiej przerwie.


Nikt by nie przypuszczał, że Wasia, która widziała różne czorty, duchy domu, banniki, postanowi przebrać się za chłopca i odgrywać bardzo przekonująco swoją rolę. Do tego dochodzą jeszcze porwania młodych dziewczynek przez Tatarów, które bohaterka postanawia w pojedynkę uratować...

Z pierwszym tomem zapoznałam się około roku temu. Z racji tego, że bardzo lubię kulturę rosyjską, ludowe podania i baśnie bardzo przypadł mi on do gustu. Teraz przyszedł czas na przeczytanie kontynuacji i czuję się nieco zawiedziona.

Co prawda, w książce nadal sporo się dzieje. Główna akcja skupia się na podawaniu się przez Wasię za chłopca i porwaniach i paleniu wiosek. Niemniej, nie jest to za bardzo spieszna lektura, co mnie nieco zawiodło.

,,Dziewczyna z wieży" Katherine Arden to kontynuacja ,,Niedźwiedzia i słowika", który miał premierę w zeszłym roku. Wydarzenia są fabularnie powiązane z pierwszym tomem.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Mam ten tom, ale jeszcze go nie czytałam. Najpierw muszę zajrzeć do pierwszego.

    OdpowiedzUsuń