Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 12 marca 2019

,,Pozłacane wilki" Roshani Chokshi

Wydawnictwo: Galeria Książki
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 428
Do kupienia: Gandalf

,,Pozłacane wilki" zbierały bardzo dobre opinie. Postanowiłam sprawdzić, czy mi także przypadnie do gustu.

Severin chciał odzyskać należne mu dziedzictwo. Mimo tego, że wiązało się to z wieloma niebezpieczeństwami, postanowił ukraść jedną z cenności, należącą do kogoś innego. Bardzo szybko okazało się, że to był pierwszy krok w stronę przepaści.

Niekoniecznie nowości muszę czytać od razu po premierze, ale lektura zaciekawiła mnie swoją przepiękną okładką. Podczas jednego z wyjazdów postanowiłam sprawdzić, czy przypadnie mi do gustu.

Głównych bohaterów jest kilku i to oni naprzemiennie stają się narratorami poszczególnych rozdziałów. Nie ukrywam, że książkę czytałam z dość sporym zainteresowaniem, jednak do zachwytu jest jeszcze daleka droga. Nie jest to pozycja, której nie mogłabym nie odłożyć przed skończeniem ostatniego zdania.

,,Pozłacane wilki" Roshani Chokshi to pierwszy tom młodzieżowej serii. Zakończenie sprawia, że pewnie zapoznam się z kontynuacją, gdyż jestem ciekawa, w jaki sposób potoczą się dalsze losy głównych bohaterów.

Moja ocena: 4/6 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: