Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 22 marca 2019

,,Opowiem Ci o zbrodni" Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Kompania Mediowa
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 280
Do kupienia: Gandalf

,,Opowiem Ci o zbrodni" to komentarz do sześciu głośnych spraw kryminalnych.

Na początku każdego rozdziału został krótko przedstawiony dany autor i jego dorobek literacki, w jednym wypadku małżeństwo. Następnie w naprawdę różnej formie jest komentarz do sześciu głośnych spraw kryminalnych. Rozdziały różnią się pod względem formy, ale wszystkie są w jakiś sposób zajmujące.

Nie jest to pozycja, którą będę wspominać po latach. Nie da się jednak ukryć, że czyta się bardzo szybko, a dodatkowo gdy już zaczęłam to nie mogłam skończyć przed przeczytaniem ostatniego zdania. Byłam bardzo ciekawa, jakie sprawy autorzy jeszcze poruszą.

,,Opowiem Ci o zbrodni" to całkiem ciekawy zbiór, który można przeczytać, ale może za bardzo nie zapada w pamięci. Niemniej, jestem całkiem zadowolona z faktu, że postanowiłam się z nim zapoznać.

Moja ocena: 4.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Mam już ten zbiór ale jeszcze go nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest niezły. Dla mnie to była dobra przygoda ze stylem autorów, których do tej pory nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń