Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 1 stycznia 2019

Stosik - grudzień 2018

Grudzień, grudzień... Ciekawi, co wzbogaciło domową biblioteczkę w tym miesiącu?

Wymiana świąteczna


Ostatnie tomy kolekcji.



Od Egmont.


Od wydawnictwa Wilga.



Prezent dla siostry.


Książki dla siostry od Gandalf.


Przesyłka dla siostry od Harper Collins.


4 komentarze:

  1. Rudnicką czytałam te tomy, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najnowsza powieść Majcher, "DIY. Zrób to sama" oraz "Wielki dzień Małej Króliczki" przeczytałam. Reszty jeszcze nie miałam okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Martwe dusze" mam w planach. Bardzo dobry miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie książki dla dzieci od Wilgi.

    OdpowiedzUsuń