Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 13 stycznia 2019

,,Nigdy nie zapomnisz" Kathryn Croft

Wydawnictwo: Burda Książki
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 350
Do kupienia: Gandalf

Kathryn Croft pisze bardzo ciekawe thrillery psychologiczne. Byłam ciekawa, jak wypada jej najnowsza powieść wydana w Polsce.

Leah wiodła życie statecznej bibliotekarki, jednak wydarzenia, które miały miejsce kilkanaście lat wcześniej wciąż nie dawały o sobie zapomnieć. Prawie 30-latka chodziła na terapię, prawie nie utrzymywała kontaktu z matką. Co zdarzyło się w czasach szkoły średniej, od czego do tej pory nie może się uwolnić?

Książka swoją premierę miała kilka miesięcy temu, jednak jakoś zwlekałam z jej lekturą. Nie jest to może publikacja, która wciągnęła mnie od pierwszej strony, jednak przez wzgląd na autorkę doczytałam ją do końca. Jest całkiem zaskakująca, jednak w moim odczuciu wypada dość blado na tle poprzednich książek pisarki.

Główną bohaterką jest dziewczyna, w której życiu zdarzyła się tragedia. Tak naprawdę do końca książki nie wiemy, jak zakończy się ta historia. Przyznaję, że czułam się niekiedy zaskoczona zwrotami akcji, jednak nie jest to najlepsza powieść z tego gatunku, z którą miałam okazję się zapoznać.

,,Nigdy nie zapomnisz" pokazuje, w jaki sposób błędy młodości mogą wpłynąć na naszą przyszłość i dalsze życie. Nie polecam, ani nie odradzam. Sami zdecydujcie, czy chcecie się z nią zapoznać.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


4 komentarze:

  1. Lubię thrillery psychologiczne więc jestem ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematyka intryguje, więc może kiedyś znajdę czas na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy to jest artykuł.Tak poza tym ten blog też jest prowadzony bardzo dobrze i na pewno będę na niego wracał.

    OdpowiedzUsuń