Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 6 sierpnia 2018

,,Apartament w Paryżu" Guillaume Musso

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: Albatros

Guillaume Musso wydał już kilkanaście pozycji. Jestem dopiero początkującą fanką jego twórczości.

Czasem w wyniku ludzkiego błędu może dojść do zupełnie niespodziewanych wydarzeń. Ona i on, jeden apartament w Paryżu, który został zarezerwowany na ten sam termin. Ktoś musi się poddać, ustąpić, a w tym wszystkim tajemnica sprzed lat. Czy uda się ją rozwikłać?

Nie ukrywam, że sięgając po tę lekturę nie miałam względem niej żadnych oczekiwań. Była to dopiero druga powieść autora, z którą miałam okazję się zapoznać, więc nie nastawiałam się za bardzo w żadną stronę i jestem miło zaskoczona.

Publikacja to tak naprawdę połączenie literatury obyczajowej z sensacją, pojawiają się także nuta kryminału. Powieść z każdą kolejną stroną wciąga czytelnika coraz bardziej. Początkowo niespiesznie prowadzona akcja sprawia, że z czasem nie można się od tej książki oderwać.

Jak już wspomniałam, nie mam wielkiego porównania. Ze swojej perspektywy mogę jedynie napisać, że mi książka się bardzo podobała. Narracja prowadzona jest głównie z punktu widzenia głównych bohaterów, choć chyba dwa rozdziały zostały poświęcone postaciom niejako drugoplanowym.

,,Apartament w Paryżu" to bardzo ciekawa, przemyślana powieść wielogatunkowa, z którą naprawdę warto się zapoznać. Zarezerwujcie sobie na nią kilka godzin, gdyż im dalej, tym trudniej odłożyć ją na bok.

Moja ocena: 5,5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu



Wpis powstał w ramach kampanii społecznej promującej czytelnictwo #wakacjezksiążką, zorganizowanej przez SAVE THE MAGIC MOMENTS oraz Klub Książki PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ.


14 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do lektury tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna poluję na książki Guillaume Musso i jakoś ciągle mi nie po drodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda, że tak mało napisałaś :) Musso to mój ukochany pisarz. Przeczytałam już wszystkie jego książki, tej jestem w trakcie :) tak więc póki co się nie odnoszę to tej konkretnej, ale zawsze będę go zachwalała i polecała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie sięgnęłam po żadną książkę tego autora, choć z tego, co słyszałam, to byłyby dobre lektury na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż nie mogę się przekonać do tego autora. Zupełnie nie wiem dlaczego. Może kiedyś się zdecyduje 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu siegam po Musso, bo to prawdziwa przyjemnosc i relaks. Na szczescie czytam je w oryginale, wiec nie musze czekac na polskie tlumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam tej książki, zachęciłaś mnie, jednak bardzo mało napisałaś. Szkoda. Chciałabym więcej poczytać o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie miałam oczekiwań wobec tej książki jak po nią sięgnęłam, ale przepadłam, książkę czyta się szybko, a akcja wciąga i zaskakuje co chwilę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię połączenie literatury obyczajowej z sensacją i kryminałem, na pewno się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś mnie nie ciągnie do tego typu pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tak mało napisałaś o tej książce. Wydaje się być ciekawą historią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jest tu zestawienie wielu gatunków literackich. Z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam tylko jedną książkę autora. Ostatnimi czasy czytam książki wyłącznie polskich autorów, ale słyszałam dużo dobrego na temat Musso. Może w końcu się przełamię i nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ona i on, apartament i tajemnica to trochę za mało, żeby książka choćby mnie zainteresowała. Żadnych książek autora do tej pory nie czytałem i nadal nie widzę powodu by sięgnąć po jego książki.

    OdpowiedzUsuń