Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 29 kwietnia 2018

,,Sprzedawca marzeń" Richard Paul Evans

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Znak

Mam wrażenie, że niemalże każda książka Richarda Paula Evansa bardzo szybko zyskuje miano bestsellera. Nie ma się czemu dziwić, bowiem jego pozycje są naprawdę świetne.

Charles James nie miał łatwego dzieciństwa. Do 17 roku życia musiał zmagać się z ojcem, który lubił się na nim wyżywać. Musiał wstawać w nocy i jeździć po okolicy, przeszukując kontenery w poszukiwaniu pożywienia. Pewnego dnia postanowił jednak odmienić swoje życie i po kilku latach zaczął zarabiać na manipulowaniu ludźmi. Czy mógł być z tego powodu szczęśliwy?

Pewnie sami niejednokrotnie zetknęliście się z tym, że kupujecie coś pod wpływem chwili. Okazja, promocja jest tym na czym zarabiają sprzedawcy. Charles stał się właśnie taką osobą. Jego zadaniem była jak największa sprzedaż produktów, co przekładało się na jego zyski. Z czasem doszło do tego, że chciał więcej i więcej.

Nie będę ukrywać, że początkowo nieco trudno było mi się wciągnąć w tę pozycję. Jej lektura nie szła mi zbyt szybko, jednak po połowie coś się ruszyło. Drugą część powieści przeczytałam błyskawicznie. Jest to pierwsza część trylogii fabularnie zbliżona do ,,Dzienników pisanych w drodze" tego autora.

Przeszłość przeplata się z teraźniejszością. Narratorem jest Charles, którego możemy bardzo dobrze poznać zarówno z czasów młodości jak i dorosłego życia. Richard Paul Evans stworzył naprawdę wartościową powieść, która daje do myślenia. Jak daleko jesteśmy w stanie się posunąć, by zarobić kolejne pieniądze? Czy przedłożymy finanse nad miłość i życie rodzinne?

,,Sprzedawca marzeń" to bardzo zapowiadający się początek serii. Zakończenie daje do myślenia i sprawia, że już nie mogę doczekać się kontynuacji.



Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno czytałam jedną książkę tego autora i bardzo mi się podobała, także po tą na pewno sięgnę!

    Zapraszam do siebie!

    http://fluffy-book.blogspot.com/2018/04/magdalena-koosowska-czyli-jak-napisac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadałoby w końcu poznać twórczość tego autora, aczkolwiek raczej nie zacznę naszej przygody od tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń