Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 10 lutego 2018

,,Na skraju załamania" B.A. Paris

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Albatros

,,Za zamkniętymi drzwiami", czyli debiut B. A. Paris bardzo przypadł mi do gustu. Byłam bardzo ciekawa, jak spodoba mi się druga książka autorki, czyli ,,Na skraju załamania".

Cass Anderson wyrzucała sobie, że gdyby nie wracała wieczorem do domu przez las to nie zauważyłaby osoby, która siedziała w samochodzie. Rankiem okazało się, że została ona zamordowana, dodatkowo była dość daleką znajomą Cass. Kobieta postanowiła ukryć przed wszystkimi prawdę, że jechała krótszą drogą i widziała zamordowaną. Coraz częściej jednak dochodziło u niej do zaników pamięci. Bała się, że zachorowała na demencję.

Jak już wspomniałam, ,,Za zamkniętymi drzwiami" bardzo mi się podobała, dlatego liczyłam na podobne emocje przy ,,Na skraju załamania". Z przykrością muszę przyznać, że w moim odczuciu ta pozycja jest mniej ciekawa. Nie oznacza to jednak, że jest zła. Nie, wręcz przeciwnie. Jest bardzo dobra, jednak debiut autorki wywarł na mnie jeszcze większe wrażenie.

B.A. Paris bardzo umiejętnie kluczy, łączy wątki, lawiruje faktami. Tak naprawdę pewnych wydarzeń można się domyślać już przed ich ujawnieniem, jednak i tak pojawiło się kilka zaskakujących momentów. Fabuła podzielona jest na dni, pisarka pokazuje, w jaki sposób wydarzenie z życia Cass wpłynęło na jej dalsze funkcjonowanie. Bardzo podobało mi się też zamieszczanie SMS-ów.

,,Na skraju załamania" to pozycja o sztuce manipulacji, z którą warto się zapoznać. Czyta się naprawdę szybko, tak naprawdę jest to lektura na jeden wieczór. Nie żałuję, że zapoznałam się z tą pozycją, do czego i Was zachęcam.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu



5 komentarzy:

  1. Mam tę książkę od wczoraj. Zabieram się za lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu poznać twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej książki, ale muszę przyznać, że bardzo mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie upolować tę książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze się zapowiada, wypełni mi czas oczekiwań na książki "Kredziarz" i "Martwa jesteś piękna" :D

    OdpowiedzUsuń