Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 14 sierpnia 2014

Dyskusyjne czwartki - Domowa biblioteczka.



Dziś wpis miał być zupełnie inny, ale zainspirowała mnie Miłośniczka Książek i też postanowiłam zaprezentować Wam swoje zbiory:) Trochę tego jest, może nie tyle, co u Sylwii, ale i tak jestem zadowolona.

Brakuje Rywalki, Małe cuda, 3 tomy Nesbo, Laura, Zagadki przeszłości, Dziewczyny z powstania, Sklep na Blossom Street, Jezioro szczęścia, W roku skorpiona, Drzewo migdałowe, gdyż je zakupiłyśmy/pożyczyłyśmy/wymieniłyśmy się za nie.




























To są książki, które posiadamy w domu i sfotografowane dość pośpiesznie. Musicie się tym zadowolić, gdyż reszta jest poukładana po kilka i nie mam jak ich sfotografować:)

Jak widzicie, jest sporo fantastyki, kryminałów, kulinarnych, dziecięcych, ale i tak najbardziej przeważa literatura obyczajowa, choć ją najmniej lubię, hmm?

Teraz czekam na zdjęcia Waszych biblioteczek, gdyż bardzo mnie to interesuje.

24 komentarze:

  1. Zazdroszczę półki z Nesbo i Camilla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca biblioteczka! :) Wiele fantastycznych książek masz na swoich półkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtarza mi się: Wybrani, Lackberg i trochę Nesbo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli znaczy, że lubimy zupełnie inne książki, też fajnie:)

      Usuń
  4. Wow! Ale biblioteczka. Oniemiałam z zachwytu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę bardzo dużo perełek! Zwłaszcza "Niewidzialny most", "Sieroce pociągi", książki Asy Larsson i Camilli Lackberg! Erici Spindler nie czytałam nigdy, a widzę, że Ty chyba jesteś wielką fanką. Zazdroszczę tak dobrze zaopatrzonej biblioteczki.

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To siostra jest wielką fanką, zbieramy wszystkie.

      Usuń
  6. Cuownie na półkach wyglądają całe serie :) Piękna i bogata kolekcja. Gratulacje. A po tym, co czytasz sądziłam, że najbardziej lubisz obyczajowe... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biblioteczka. Ja swoje zbiory pokaże dopiero wtedy, gdy zrobię na półkach porządek. A to jeszcze potrwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj zawsze mam porządek, chyba, że mam tak dużo, że nie mieszczą mi się na dostępnych półkach.

      Usuń
  8. Oj tam, oj tam :) Wcale nie masz mniej książek ode mnie :) Bardzo pokaźna biblioteczka, można pozazdrościć :)
    Podebrałabym Ci Lackberg, Spindler, Nesbo i Larssona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuły obyczajowe znajdują się u mnie co niektóre , ale ogólnie mamy inny gust czytelniczy. Imponujące zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba macie w swojej ogromnej kolekcji wszystkie książki pani Michalak, prawda?:) I widziałam też dużo Lingas-Łoniewskiej i Witkiewicz. Widzę, że przede mną jeszcze długa droga, żeby mieć taką potężną biblioteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała biblioteczka! Pokaźna i piękna :) Ja zrobię swojej zdjęcie, kiedy tylko uda mi się umieścić książki w jednym miejscu, czyli będzie to za dłuuugi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście wszystkie prawie mam w domu rodzinnym, więc nie miałam aż tak wielkiego problemu.

      Usuń