Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 15 lipca 2014

,,Instynkt mordercy” Heather Graham

Wydawca: Burda Książki
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 320
Półka: z biblioteki
Do kupienia: Gandalf

Heather Graham napisała już ponad 70 książek, które wydano w nakładzie wielu milionów egzemplarzy oraz nagrodzone zostały licznymi nagrodami.

Chloe Marin dziesięć lat wcześniej brała udział w wielkiej tragedii. Podczas pobytu w jednej rezydencji cudem uszła z życiem. Wielu jej kolegów zostało wtedy zamordowanych. Sprawa pozornie została zamknięta, jednak po tych dziesięciu latach zniknęła pewna modelka. Podejrzewano, że może stało się to celowo, ponieważ chciała zapewnić sobie rozgłos. W sprawie brała udział Chloe, która czasami pomagała policji oraz Luke, detektyw, który działał incognito. Czy te dwie sprawy były ze sobą powiązane? Czy dziewczynę udało się uratować?

Ostatnio bardzo lubię czytać kryminały, stały się one moim ulubionym gatunkiem ostatnich tygodni. Kiedy więc doszła do mnie paczka dzięki uprzejmości Miłośniczki książek wiedziałam, która książka będzie mi towarzyszyła w podróży. Wcześniej nie czytałam nic tej autorki, choć jej nazwisko nie było mi obce. Teraz, dzięki ,,Instynktowi mordercy”, miałam dowiedzieć się więcej o warsztacie pisarskim autorki oraz o tym, jak fabularnie wyglądają jej kryminały. Już od pierwszych stron wciągnęłam się w powieść, co bardzo mi odpowiadało. Podczas jej lektury nie czułam znużenia, a wręcz przeciwnie. Z każdą kolejną stroną byłam coraz bardziej zainteresowana. Dużym atutem jest tutaj fakt, że faktycznie do samego końca nie wiadomo, kto jest za to wszystko odpowiedzialny.

Kryminał jest bardzo dobrze skonstruowany, nie ma tutaj praktycznie podziałów na części. Na początku możemy poczytać o wydarzeniach z przeszłości, a następnie jest już tylko teraźniejszość. Nie zabraknie tutaj także wątku miłosnego, który bardzo mi odpowiadał. Detektyw Luke także zasługuje na uwagę. Jego postać została moim zdaniem bardzo dobrze skonstruowana. Ta książka bardzo mi się spodobała i mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała sposobność, by zapoznać się z jakimś kryminałem Heather Graham.

,,Instynkt mordercy” to dobrze skonstruowana powieść, która spodoba się miłośnikom gatunku. Akcja toczy się dość szybko i wszystkie elementy układanki zaczynają do siebie powoi pasować. Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się takiego zakończenia. Ja jestem zadowolona z takiego obrotu sprawy. Jeśli lubicie takie klimaty to zachęcam Was do lektury tej powieści.


Moja ocena: 5,5/6

18 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, mam chęć przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale już wymieniłam się za inną jej książkę i mam nadzieję, że również mi się spodoba.

      Usuń
  2. Najważniejsze, że wciąga. Poszukam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorka napisała tyle książek, a jeszcze nie czytałam żadnej. Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, bo trochę wstyd nie znać prawie nic.

      Usuń
  4. O tej autorce słyszałam wiele dobrego, z chęcia siegne po jakąś jej książkę. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć! Wreszcie recenzujesz książki, które w 100 procentach trafiają w mój czytelniczy gust i teraz przez ciebie zbankrutuje chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę zmienić moje lektury :D A na poważnie jutro mam fantastykę, nie wiem, czy Cię zainteresuje, ale seria jest świetna.

      Usuń
    2. Zobaczymy :) Ostatnio jestem coraz bardziej otwarta na różne gatunki :)

      Usuń
    3. Już możesz się przekonać.

      Usuń
  6. Czytałam już jedną ksiażkę tej autorki, już dokładnie nie pamiętam tytuły, ale chyba 'Niewidzialna' (?) coś takiego było. Pamiętam, ze byłam zachwycona jej lekkością pióra. Bardoz bym chciała przeczytać również recenzowaną przez Ciebie ksiażkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam takiej, jak będę w bibliotece i nie zapomnę.

      Usuń
  7. Autorka pisze fajne książki, sama kiedyś jakąś czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że jest to taki kryminał, który nie jest przewidywalny i do końca nie wiadomo, kto jest tym ściganym... :)

    OdpowiedzUsuń