Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 1 maja 2014

Dyskusyjne czwartki - Książki podróżnicze.




Wiadomo, że są różne typy książek. Jednym z nich są te podróżnicze. Ja osobiście nagminnie ich nie czytam, ale mam kilka w swojej domowej biblioteczce i przeczytałam kilka wypożyczonych z biblioteki. Lubię czytać o miejscach mi znanych lub o takich, w które chciałabym się kiedyś wybrać. Mam ochotę na jakąś książkę Martyny Wojciechowskiej, gdyż twórczość tej podróżniczki jest mi całkowicie obca.

Dziś w moich Dyskusjach czwartkowych chciałabym się dowiedzieć, co sądzicie na temat książek podróżniczych dla dzieci. Kilka razy na blogach widziałam takie o danym mieście, jednak teraz mam na myśli zupełnie coś innego. W maju nakładem wydawnictwa Burda Książki ukaże się nowa seria Martyny Wojciechowskiej przeznaczona typowo dla dzieci. Przykładem może być ,,Jessika hipopotam, który kocha cały świat".

Nigdy nie widziałam dziecięcej książki podróżniczej, więc tym bardziej jestem ciekawa tej nowej serii znanej podróżniczki. Za jednym razem będę mogła zapoznać się z jej książkami i sprawdzić, czy i mnie zachwycą oraz przeczytać interesujące fakty, w tym wypadku o hipopotamie Jessice. Czytacie książki podróżnicze, czy może od nich stronicie? Co sądzicie o takich dla dzieci?

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że Wojciechowska planuje wydać taką serię. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria Wojciechowskiej rzeczywiście może być super :)
    Ja ostatnio mam boom na powieści podróżnicze, więc na blogu zrobi się... egzotycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem fanką literatury podróżniczej, ale moja siostra tak. Ona ma bzika, zwłaszcza na punkcie Wojciechowskiej, Pawlikowskiej i Cejrowskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie Wojciechowską lubię tyle, co z telewizji.

      Usuń
  4. Lubię takie książki, ale w sumie niestety rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymczasowo zamiast podróży mogę pocieszać się takimi właśnie książkami.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jak się cieszę, że zajrzałam na trochę starszego posta. No nie miałam pojęcia o tej serii, na pewno ją kupię. Czytałam 2 książki Wojciechowskiej dla dzieci - jedna o zwierzątkach, a druga o dzieciach. Są wspaniałe, pełne kolorowych ilustracji i ciekawostek. O hipopotamie było wspomniane również w 1 rozdziale. Pamiętam, że kupiłam te książki w tamtym roku w Biedronce na promocji i było warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może widziałam, ale nigdy nie kupowałam książek Wojciechowskiej, więc tę o hipopotamie sobie zamówiłam.

      Usuń