Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 22 maja 2014

Dyskusyjne czwartki - Jak pogodzić wszystkie swoje obowiązki?




W tej dziedzinie, jak dobrze planować czasem niestety niewiele Wam doradzę, choć znam różne techniki, jak prawidłowo nim gospodarować. W moim przypadku teoria nie idzie w parze z praktyką, więc niestety, ale przez ostatnie dni mało mnie było w blogowym świecie. Nie miałam na to kompletnie czasu, bo doszły mi nowe obowiązki.

Na studiach zbliżają się kolejne kolokwia i zaliczenia, dodatkowo kończę pisanie pracy licencjackiej, czytam książki, choć na to niestety ostatnio za bardzo nie mam czasu. Dodatkowo intensywnie przygotowuję się do Blogowego WOW, które odbędzie się już za dwa dni! Od zeszłego tygodnia mam tyle nowych zajęć, że nie wyrabiam czasowo.

Chciałabym wszystkiemu podołać i wszystko zrobić, jak najlepiej potrafię, jednak nie zawsze mi się to udaje, co można było zauważyć chociażby w minionym czasie. Staram się, jak mogę i już od dziś wracam do Was z codziennymi postami. Przynajmniej takie mam postanowienie. Mam nadzieję, że nadal będziecie mnie odwiedzać:)

I na koniec pytanie do Was - jak udaje Wam się pogodzić wszystkie obowiązki, które macie do wypełnienia?

16 komentarzy:

  1. Ja tam będę cię stale odwiedzać, kiedy tylko znajdę czas:)
    Ja też mam ciężko pogodzić wszystkie obowiązki i zazwyczaj robię to kosztem czegoś, ale może kiedyś opanuje to wszystko do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze kosztem czegoś, bo jakoś czasu mi nie może wystarczyć na wszystko.

      Usuń
  2. Kalendarz to rzecz z którą nigdy się nie rozstaję. Zapisuję w nim wszystkie zobowiązania, terminy, listy zakupów - dosłownie wszystko.

    To nic, że w 90% robię wszystko na ostatnią chwilę, ale kalendarz wiele razy mi pomógł w najbardziej newralgicznych momentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też jakiś pomysł. Przynajmniej się o niczym nie zapomni.

      Usuń
  3. Dobre planowanie czasu to podstawa. Bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się niezmiennie nie udaje pogodzić wszystkiego ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Najczęściej można się nie udaje :( coś zawsze cierpi, najczęściej rozrywki, w tym książki, gdy pracy jest więcej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  6. To trudna sztuka by nad wszystkim zapanować i pogodzić - to jest niewykonalne :) ja sobie z tym niestety nie radzę - mnie tez ostatnio mniej.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam pogodzic ze sobą nie umiem NIC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dobrą pamięć i zawsze kalendarz pod ręką, co umożliwia mi spisywanie najważniejszych rzeczy do wykonania każdego dnia. W maju z czasem u mnie bywa ciężko, ale staram się niczego nie odpuszczać kosztem mojego snu i zdrowia, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też mniej śpię, ale kiedyś muszę odespać.

      Usuń