Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 7 lutego 2014

Życiowe piątki.



Jak na razie sesja nie stanowi dla mnie większych trudności, choć nie twierdzę, że wszystkie egzaminy są łatwe i przyjemne:) Przede mną jeszcze 2 - jeden w najbliższą sobotę, a kolejny 14. Nie wiem, jak to będzie, ale bardzo bym już chciała to zakończyć, żeby wreszcie mieć wolne.

Męczy mnie już ta sesja. Przez nią nie mam na nic czasu. Udaje mi się jakoś przeczytać książkę, choć zajmuje mi to 2-3 dni. Strasznie mnie to irytuje, bo uwielbiam czytać powieści na raz :D Ale już niedługo czasu będę miała więcej, więc nadrobię.

Na razie czytam książki z półki, bo nie czekają na mnie żadne recenzenckie. Jednak niebawem dojdą do mnie kolejne - 2 fantastyczne i 2 obyczajowe. Równowaga musi zostać zachowana.

W tym tygodniu udało mi się przeczytać tylko 2 książki, co uważam za dość dobry wynik. Pochwalę się jeszcze, że znalazłam moją ,,Martynkę na wakacjach", choć nikt nie wierzył w powodzenie akcji. Ja jednak zapowiedziałam, że bez Martynki nie wracam i tak też się stało.

Mam razem z jakieś 7 bajek z czasów mojego dzieciństwa. Niedługo więc zabiorę się za ich lekturę, aby ukończyć wyzwanie Odnajdź w sobie dziecko. Jednym z zadań jest przeczytanie 5 książek wydanych przed 2000 rokiem.

To ja spadam dalej się uczyć. A Wy już skończyliście sesję, czy też jeszcze czekają na Was egzaminy?

29 komentarzy:

  1. Ja muszę w przerwach, bo bym nie wyrobiła wciąż po rosyjsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze czekają :-) Zamiast oglądać architekturę gotycką to czytam książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już lata nauki mam za sobą, więc nie muszę się zmagać z żadnymi sesjami, ale tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytasz książkę za jednym podejściem? Imponujące, przy filmach to standard, ale książki - trzeba mieć tempo :) Ja się wlokę w nieskończoność, dla frajdy, nienawidzę takiego szybkiego przebijania się przez treść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię na raz, tym bardziej, jak jest ciekawa treść, bo jestem ciekawa zakończenia.

      Usuń
    2. Ja również jak Piotr nie mogę czytać książki na raz. No chyba, że są jakieś słabsze, to pozwalam się wciągnąć. Ale tak to, nie potrafiłabym tak szybko sobie odebrać przyjemności czytania danej książki.

      Usuń
    3. No ja właśnie, jak jest słabsza to długo czytam, bo nie mam na nią ochoty.

      Usuń
  5. Sesja ciągle w trakcie. W środę kończę ostatnie podejścia, ale już dwa mam w poprawkowej. Pierwszy raz mi się to zdarza, jestem załamana :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egz.

    U mnie czytanie danej książki zazwyczaj trwa koło tygodnia :) ale i tak to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już jestem dawno po studiach, ale dam Ci radę. Musisz to po prostu przetrwać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! i ja także więc do Awioli się przyłączam;P a tak poza tym to powodzenia w wyzwaniach i pozdrowionka!

      Usuń
  8. Miłej nauki kochana:) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja "Wyznaję" czytałam prawie miesiąc, ale nareszcie skończyłam :) W sesji w ogóle nie sięgam po książki, wolę filmy, bo po całym dniu czytania notatek nawet na książki nie mam ochoty :) Na szczęście jestem już po, a Tobie szybko minie, zobaczysz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede mną jeszcze jeden egzamin - bardzo trudny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już wczoraj nie miałam siły nawet na naukę... Ale jeszcze trochę i miną nam te stresy i nadmiar nauki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też wczoraj nie miałam siły. Jeszcze pojechaliśmy na imieniny wuja.

      Usuń
  12. Moja ostatnia sesja była w 2007 roku ;) Tobie życzę powodzenia, na pewno dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń