Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 6 grudnia 2013

Życiowe piątki.



Jestem bardzo zadowolona, bo udało mi się przeczytać wszystkie moje książki, które otrzymałam do recenzji. Niesamowicie się cieszę, że nie mam już nic zaległego, ani naglącego, co czeka na mnie do czytania. Teraz skupię się raczej na pozycjach dziecięcych, gdyż nie mam za dużo czasu na czytanie.

W tym tygodniu za wiele nie przeczytałam. Jedynie tego ,,Kota w butach", którego już Wam opisywałam, ale i tak się cieszę. Muszę trochę odpocząć, bo już nie mam siły, żeby jeszcze coś robić.

Jutro jadę do Poznania na spotkanie blogerek. Mam nadzieję, że będzie miło i że poznam nowe sympatyczne Dziewczyny. Już niebawem się o tym przekonam.

Czekam też na promocje książkowe, takie wielkie wyprzedaże. Jakbyście mieli jakieś fajne promocje to proszę, dajcie znać, może też się skuszę :D

To na tyle. Odpoczywajcie:)

30 komentarzy:

  1. Odpoczywaj, bo za chwile święta, a przygotowania są wyczerpujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita z Ciebie kobieta. ;) Udanego spotkania blogerek życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie masz, będziesz miała trochę czasu na własną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. zmotywowalas mnie do czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego spotkania :) ja w tym tygodniu też nie miałam za wiele czasu na czytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że w święta sobie odbiję ;)

      Usuń
  6. A mi jeszcze zostało kilka książek do recenzji :) myślę, że przed świętami się z nimi wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała nadrobić wszystkie moje zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zamiar nadrabiać swoje zaległości czytelnicze, zwłaszcza dziś. Niestety, jutro przyjdzie czas na dużo nauki, ale teraz się tym nie martwię.

    Co do promocji widziałam dziś na fabryka.pl przeceny na książki Ambera, naprawdę korzystne, nawet do 80% :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jutro na spokojnie zobaczyć, dzięki za info ;)

      Usuń
  9. Życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez bym chciała nie miec zadnych zaleglosci... heh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się w końcu dzisiaj zabieram za zaległą książkę dla młodego czytelnika :) mam nadzieję, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wyrobiłaś normę, tak 3maj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za to ja mam ogromne zaległości książkowe. I wciąż znoszę nowe pozycje do domu.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń