Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 10 grudnia 2013

Rok bloga!


Dokładnie rok temu, 10 grudnia 2012 roku o godzinie 15:32 za namową Pauliny postanowiłam założyć swojego bloga książkowego. Miałam już przetarte szlaki, więc miałam nadzieję, że pójdzie mi szybciej Czy tak się stało możecie stwierdzić sami.

Początki nigdy nie są łatwe, ale mówi się, że byle do roku, a potem już z górki. Czy tak faktycznie jest? Nie wiem. Ale wiem za to coś innego. Blogowanie mi się niesamowicie spodobało, dzięki niemu poznałam wielu niesamowitych ludzi. Przez ten czas brałam udział w 4 spotkaniach z blogerkami z kujawsko-pomorskiego i 3 razy w Poznaniu. Te pierwsze spotkania zdecydowanie są bardziej w moim typie:)

Przez ten czas napisałam do Was 493 posty ( łącznie z tym). Miałam nadzieję dobić do 500, ale jakoś mi się nie udało. Nic nie szkodzi, nadrobię. Odwiedziliście mnie łącznie 50 500, a na Fb polubiło mnie aż 414 osób! Dziękuję! Pamiętajmy jednak, że to nie liczby są najważniejsza,a są one tylko miłym dodatkiem do blogowania.

Jak z pewnością zauważyliście dużą ilość postów poświęciłam literaturze dziecięcej, która muszę przyznać bardzo przypadła mi do gustu. Powoli kompletuję sobie biblioteczkę do swoich potomków. Dodatkowo bajeczki zazwyczaj nie są zbyt obszerne, a bardzo ciekawe i czyta się je szybko. Są w sam raz dla mnie na obecny okres, gdy nie mam czasu praktycznie na nic.

Ten pierwszy rok minął mi niesamowicie szybko. Nie twierdzę, że zawsze było miło i miałam ochotę na blogowanie, bo wcale tak nie było. Starałam się dodawać wpisy codziennie, ale jak ostatnio nie miałam napisanego to stwierdziłam, że co i to szkodzi. Zawsze jest ten poprzedni, kto chce wejść to wejdzie, a ja nie muszę pisać nic na siłę, bo prowadzenie bloga ma być dla mnie PRZYJEMNOŚCIĄ, a nie UDRĘKĄ.

Muszę dbać także o moich Czytelników. Kochani, jakże mogłabym o Was zapomnieć. Bardzo cieszę się, gdy loguję się na bloggera i widzę tam mnóstwo nowych komentarzy. Serdecznie dziękuję:)

Zapraszam Was więc na konkurs rocznicowy:)
Wystarczy napisać standardowe zgłaszam się, podać swój email, abym miała możliwość skontaktowania się ze zwycięzcą i wystukać krótkie życzenia na rocznicę bloga:)
Tylko takie zgłoszenia będę brane pod uwagę. Wysyłka wyłącznie na terenie Polski. Bawimy się do 12.12.2013r.

Pewnie jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam. Szczerze mówiąc - nie wiem. Sama nie miałam za bardzo czasu, aby nad tym rozmyślać, jednak z pewnością będzie kosmetycznie i książkowo. Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu:)

Miałam mieć swój rocznicowy torcik, jednak moja siostra się spóźniła, więc w tym roku jej wybaczę, jednak w kolejnym już Ci nie odpuszczę, Paulina!

Tak więc cieszę się, że mogłam spędzić z Wami ten rok. Mam nadzieję, że uda mi się dotrwać także do kolejnych. Nie wiem, czy posty będą pojawiały się codziennie, jednak postaram się, aby były treściwe i wnosiły coś do sprawy. Nie uznaję takiego pisania tylko po to, aby coś napisać.

Dziękuję, że przez ten rok byliście ze mną, a ja z Wami:) To jest właśnie ten moment, w którym możecie napisać miłe i te gorsze wspomnienia związane z moją osobą, chętnie poczytam!

Do przeczytania!

49 komentarzy:

  1. Kochana, życzę Ci kolejnych lat blogowania, wielu książek - jak najlepszych! Data założenia Twojego bloga zawsze będzie mi bliska, bo w ten sam dzień mam urodziny :) Bardzo cieszę się, że tu trafiłam, bo Twoje posty uwielbiam i w ogóle mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś w realu choćby w przyszłym roku :) Powodzenia! Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się alkatraz007@o2.pl :)

      Usuń
    2. O, super. Też bym chciała Cię kiedyś poznać. Trzymam kciuki, aby się udało:)
      Wszystkiego najlepszego! :*

      Usuń
  2. Gratuluje roczku i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat blogowania albo i dłużej!! ;)
    I życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu swojej pasji.
    Do konkursu też chętnie się zgłoszę.
    mail: krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Życzę kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tysiąca notek ci życzę :)) następnych a potem znów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku! Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga! No i oczywiście - zgłaszam się!

    agatap1988@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!!!
    pelc.barbara@wp.pl
    Kiti życzę kolejnych wielu lat Twojemu miejscu w sieci!!! Gratuluję serdecznie i życze samych pomyślności.

    Prawie 500 postów w rok, jejku, to jest szok!!!
    Buziaki xxx. Jak zwykle będę wpadać często, bo uwielbiam tego bloga :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Rok to już jest coś i życzę ci, żebyś nadal tworzyła tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wieeeelu lat :*

    OdpowiedzUsuń
  10. sto lat :) gratuluje pierwszego roku i życzę dalszej mobilizacji, radości i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję serdecznie i życzę kolejnych udanych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana - roczek :) Gratuluje i życzę dalszych owocnych latek blogowania :)

    Zgłaszam się :)
    melak@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę motywacji do pisania, żeby przybywało obserwatorów i nowych postów! :*
    Zgłaszam się, annaszuba@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim: gratulacje! Napisałaś wiele mądrych rzeczy na podsumowanie :)
    Ja życzę Ci, aby przyjemność z blogowania wzrastała każdego dnia; abyś z uśmiechem pisała do nas posty, abyś nadal pisała tak pięknie, jak to robisz i tak dużo czytała. Mam nadzieję, że kolejny rok i kolejny, i kolejny... będą jeszcze bardziej owocniejsze, niż ten miniony.
    Zgłaszam się!
    E-mail: kate.meres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z czytaniem to akurat będzie gorzej, bo nie mam, aż tyle czasu:)

      Usuń
  15. Ki, trwaj w swym postanowieniu. Cenię Cię za to, że nie masz parcia na ekran i po prostu publikujesz swoje przemyślenia.

    Nie zmieniaj tego podejścia.

    Życzę Ci wielu wspaniałych lektur, które dostarczą nie tylko pozytywnych emocji.

    Środków, zapewniających swobodę w kupowaniu kolejnych egzemplarzy.

    Ochoty i weny, a także lekkiej klawiatury.

    Czasu, zwłaszcza wtedy, gdy największą konkurentką bloga jest praca lic.

    Trzymaj się i jeszcze raz gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to najpiękniejsze życzenia, jakie dostałam ;)

      Usuń
  16. Od siebie mogę tylko życzyć wytrwałości, więcej sukcesów, tony książek, sporo czasu, obrony pracy, gdy przyjdzie czas, mnóstwa nowych znajomości i wszystkiego co najlepsze! I Miłości, która jest największą magią na świecie...

    a teraz cichutkie:
    zgłaszam się!
    mkczytuje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie, wielkie gratulacje! Oczywiście zgłaszam się do konkursu. E-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roku w blogowym świecie. Jak ten czas szybko minął. Pamiętam, jak dopiero zaczynałaś. Jak zobaczyłam zdjęcie Pauliny i Twoje, jak się zdziwiłam, że to nie jedna osoba :P tylko jest Was dwie... To nic, że siostra spóźniła się z tortem. Ważne są intencje, a i tak smacznego Wam życzę. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    Oczywiście zgłaszam się do zabawy weronika.konopelska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyła, ale za rok narobi ;) Dziękuję. Mi się też wydaje, jakbym niedawno zaczynała.

      Usuń
  19. Pamiętam kiedy pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga. Szybko leci czas w miłym towarzystwie, stąd gratulacje!
    Życzę Ci byś zawsze miała czas na czytanie książek i blogowanie!
    zgłaszam się: anna.kolodynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń