Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 18 października 2013

Życiowe piątki.



Tym razem strasznie mi się dłużyło te 5 dni nauki, jakoś tak bardzo wolno mi mijały. Korzystając z okazji postanowiłam przeczytać lekturę do pracy licencjackiej - ,,Myśli niewspółczesne". Wczoraj wieczorem skończyłam,  z czego bardzo się cieszę. Niestety, odbiło się to na moim czytaniu blogowym, gdyż na nic innego już nie miałam czasu.

W weekend jednak zamierzam całkowicie odpocząć od studiów i poświęcić się tylko przyjemnościom - obejrzeć zaległe programy telewizyjne, czy przeczytać najnowszą książkę Pani Michalak, jaka do mnie doszła, a była dla mnie całkowitym zaskoczeniem. Mowa tutaj oczywiście o ,,Ogrodzie Kamili".

Studia wykończają mnie całkowicie, więc chociaż te 2 dni zamierzam naprawdę odpocząć. Dziś rocznica ślubu rodziców, jestem ciekawa, jak spodoba im się prezent z Gazetomani :)

Życzę Wam miłego weekendu i dużo czasu na odpoczynek!

30 komentarzy:

  1. Miłego weekendu kochana, odpoczywaj xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ten tydzień mialam akurat bardzo luźny, tylko 2 dni na uczelni byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpoczynek jest ważny! także ładuj baterie i życzonka najlepsze dla rodziców;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kończę czytać ,,Ogród Kamili'' i jestem mega pozytywnie zaskoczona tą książką. Jak na razie jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tygodniu praca, a w weekend - szkoła. Zachciało mi się dalszej edukacji to mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ten tydzien to ogólnie jakis długi, ja jestem tak wyczerpana po pracy, że zastanawiam się czy przypadkiem to 5 dni nie trwało 10:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie. Nie ma nawet czasu na czytanie. Ale trzymaj się i odpoczywaj przez te dwa dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi tydzień nauki mija szybko, za to weekendy się ciągną. Sytuacja idealna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też ten tydzień nie minął zbut szybko... Rano to ledwo zwlekałam się z łóżka. A w weekend muszę się uczyć do gigantycznego testu z francuskiego :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię bardzo dobrze, również miałam niezły mętlik w skzole, dużo prac domowych, testów, kompletny brak wolnego czasu. Niestety mój weekend zapowiada się mniej przyejmnie, czeka mnie lektura ksiązek na konkurs z biologii. :(
    Życzę Ci dużo odpoczynku i miłej lektury. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zamiar dziś czytać, ale jakoś mi nie idzie...

      Usuń
  11. Nie tylko tobie dłużył się ten tydzień : ) Na szczęście zaczyna się weekend i można złapać chwilę oddechu c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam studia w weekendy a w tygodniu pracuję.. Więc wolnego nie mam w ogóle. :D
    Życzę powodzenia na studiach. :) A teraz odpoczywaj. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie się czyta Twój blog... kiedy kolejne posty? :-)

    www.zcichapek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń