Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 14 września 2013

,,Baśniobór. Gwiazda Wieczorna wschodzi” Brandon Mull

Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 2011
Format : Książka
Ilość stron: 416
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


Brandon Mull to autor powieści głównie dla dzieci i nastolatków. Saga ,,Baśniobór” cieszy się dużym uznaniem wśród czytelników.

Minął rok od powrotu od dziadków. Życie toczyło się dalej spokojnym rytmem, aż do początku roku szkolnego, gdy w klasie Kendry pojawił się nowy uczeń. Dziewczyna z racji posiadanego daru widziała go w innym świetle, niż pozostali. Nikt jednak by jej nie uwierzył. Dodatkowo spotkali mężczyznę, który zaofiarował im swoją pomoc. Tylko czy był on ich przyjacielem? Czy rodzeństwo ponownie znalazło się w Baśnioborze?

Krótko po skończeniu pierwszej części zabrałam się za jej kontynuację, gdyż byłam ciekawa dalszych losów głównych bohaterów. Pozycję przeczytałam z ogromną przyjemnością, choć czytałam ją kilka dni, bo nie miałam czasu, aby na dłużej się w nią zagłębić. W końcu jednak postanowiłam przyśpieszyć i w ten sposób dobrnęłam do zagadkowego końca.

Muszę przyznać, że cala książka była pełna akcji, poziom został utrzymany, początek był nawet lepszy od pierwszej części. Kiedy tylko mogłam czytałam o dalszych losach Setha i Kendry oraz ich bliskich, a także o przeciwnościach losu, z jakimi przyszło im się zmierzyć. Autor niejednokrotnie nas zaskoczył i zmienił bieg wydarzeń. Z tą pozycją z pewnością nie można się nudzić.

Styl autora był prosty, pojawiło się także kilka ilustracji, podobnie, jak w poprzedniej części. Na końcu znajdowały się pytania i zagadnienia do omówienia w szerszym gronie, co bardzo mi się podoba. Jest to dość nowatorskie i do tej pory nie spotkałam się z tym w żadnych innych powieściach.

Każdy kolejny tom jest obszerniejszy od poprzedniego, z czego bardzo się cieszę. Co prawda lektura zajmuje mi więcej czasu, jednak mogę dłużej czytać o przygodach w Baśnioborze i nie tylko. Jestem bardzo ciekawa, co wydarzy się w 3 części. Już nie mogę się doczekać, aż będę dalej poznawała losy postaci.

,,Baśniobór. Gwiazda Wieczorna wschodzi” to pozycja fantastyczna przeznaczona dla młodzieży, choć mi się bardzo podobała i cieszę się, że mam całą serię i mogę się z nią zapoznawać w dowolnym momencie. Polecam miłośnikom zagadek, zwrotów akcji, czy magicznych postaci, które także się tutaj pojawiają.

Moja ocena: 5,5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania


27 komentarzy:

  1. Wiele dobrego czytałam o tej serii i chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ma co ukrywać, że Mull to "czarodziej słowa"

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba. Ciekawa jestem, jak by to było w moim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jest ta seria, lubię takie zaczarowane klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przeczytała, lubie ksiazki fantasty kierowane do dzieci i młodzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie czeka na stole, zaraz się będę zabierać. Tylko mnie zachęciłaś:-) I zazdroszczę, że masz całą serię! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! I jeszcze jedno - sporo magii znajdziesz też w mojej nowej ksiażce, która wychodzi już w październiku! JUHUUU!:-)

      Usuń
    2. Mam całą, bo kupiłam kiedyś w promocjo 1+1 w Matrasie, ale zanim się za nią zabrałam to minęło sporo czasu:)
      Odnośnie Twojej nowej pozycji - jestem jej bardzo ciekawa i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać:)

      Usuń
  7. Obiecywana druga część :) Widzę, że dobry poziom został utrzymany. Podobnie jak Ty jestem ciekawa jak to będzie z trzecią częścią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę czasu minie, zanim się za nią zabiorę.

      Usuń
  8. Świetna książka, bardzo mi się podoba - to jest jeszcze i 3 część? jejku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    Dziękuję za podesłanie linka :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz nie ten czas na tego typu lekturę, ale kiedyś...jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń