Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 23 sierpnia 2013

Życiowe piątki.



Ten tydzień minął mi bardzo szybko i nawet się z tego cieszę. Co prawda wakacje powoli mijają, jednak w sumie fajnie. Czytam sobie powoli, raczej książki dziecięce, gdyż na inne za bardzo nie mam czasu, ale że potrzebuję odmiany to pojawiają się też moje opinie o książkach dla dorosłych:)

W sobotę brałam udział w spotkaniu Bloggerek, które sobie bardzo miło wspominam. Z pewnością na długo pozostanie w mojej pamięci, gdyż było bardzo fajnie. Przy okazji dorobiłam się trzech pozycji o Koszmarnym Karolku, które kupiłam już kilka miesięcy wcześniej, a wtedy trafiły w moje ręce.

Dziś dotarła do mnie także książka wygrana w konkursie na Fb u Mamy Grandy - ,,Leon i jego nie-zwykłe spotkania. Wyprawa na zamek", którą bardzo chciałam przeczytać, więc tym bardziej się cieszę, że znalazła się w mojej biblioteczce. Już niedługo będziecie mogli o niej u mnie poczytać:)

Niebawem wybieram się na praktyki, zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

9 komentarzy:

  1. Gdzie odbywasz praktyki?:D Jeżeli mogę zapytać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie zazdroszczę spotkania bloggerek, sama mieszkam w pobliżu Torunia (no dobra-prawie dwie godziny jazdy, ale jestem tam dość często, bo mam proste połączenie Arivą), więc gdybym wiedziała o nim wcześniej z chęcią bym się wybrała :)!

    OdpowiedzUsuń