Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 kwietnia 2013

Życiowe piątki.



Od środy wieczorem odpoczywam :) Czwartek wyjątkowo mieliśmy cały wolny, zajęcia z piątku przełożyliśmy na po majówce, więc, jak najbardziej mi się należy chwila wytchnienia.

W przyszłym tygodniu zajęcia mamy tylko w poniedziałek, wtorek mamy cały wolny przed majówką, więc bardzo się cieszę.

Obecnie czytam sobie zaległe książki recenzenckie i nie tylko. Cieszę się, że nareszcie bez żadnych wyrzutów sumienia będę mogła trochę więcej poczytać:)

Postanowiłam także obejrzeć kilka filmów, stwierdzam, że też mają coś takiego w sobie, co sprawia, że pragnę poświęcić im swój czas.

A co u Was słychać? :)

20 komentarzy:

  1. Ja też się cieszę, że w końcu można trochę odsapnąć i mieć więcej czasu na czytanie :-) Podobnie jak Ty, mam wolne od wtorku :D no i pogoda taka piękna, że czytać w plenerze można!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wybieram liceum, liczę moje punkty do klas. Mam już obrany profil, ale szukam odpowiedniej szkoły. A i próbuję pisać recenzję, ale nie mam weny :(
    A Tobie życzę miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć, jaki profil? Humanistyczny? ;)

      Usuń
    2. Nie zastanawiam się nad bio-chemem. Jednak najbardziej interesuję mnie chemia, więc do niej dobieram szkołę ;)

      Usuń
  3. Takze mam teraz więcej czasu na czytanie. W tym tygodniu miałam testy więc nie przeczytałam żadnej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie praaca, cały tydzień. :D
    W niedzielę trochę odpocznę. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie długi weekend dopiero od środy, ale i tak się cieszę, że będę miała trochę więcej czasu dla dzieciaków, no i dla siebie mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już od dawna nie oglądałam filmów, ale mam w planach dwa m.in. ,,Niemożliwe'' oraz ,,Intruz'', więc mam nadzieję, że na weekendzie majowym znajdę czas na seans filmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na ekranizację i książkę ,,Intruz" :)

      Usuń
  7. a my korzystamy ze słonka i duuużo spacerujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tej wolności. :)
    Chociaż też nie mam co narzekać, teraz tylko kilka dni i majówka! Nareszcie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń