Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 7 kwietnia 2013

Nie samym czytaniem człowiek żyje.



Nie samym czytaniem człowiek żyje.

Moje pasje poza czytanie? Bardzo trudno mi takowe znaleźć !

Odkąd tylko pamiętam każdą wolną chwilę poświęcam czytaniu i tylko temu :) Za pasję można od biedy uznać przeglądanie innych blogów i zaczytywanie się w Waszych postach. Jest to pewnego rodzaju rozrywka, która pozwala na oderwanie mi się od codzienności.

Prowadzenie własnego miejsca w sieci także można uznać za moją pasję. W końcu trzeba robić to, co się lubi. Przyznaję, czasem mam chwile zwątpienia, jednak nie zamierzam się tak szybko poddawać ! Jeszcze trochę musicie mnie znieść ;p

Kiedyś trochę składałam origami, czego dowody możecie zobaczyć na blogu, jednak z czasem mi to już przeszło. Ile można robić to samo :)

Nie zajmuję się żadnymi robótkami ręcznymi, nie chodzę na zajęcia dodatkowe, sportowe, ani żadne inne. Pozostaję przy książkach!

A jak to u Was wygląda?


Post na ten temat ukazał się także u :


22 komentarze:

  1. u to mnie zaskoczyłaś :) naukę origami mam w planach na starsze lata, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym origami Cię zaskoczyłam?:) Mam specjalny kącik:)

      Usuń
  2. Origami <3... ale ogólnie planszówki 4ever...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej jak Ty większość wolnego czasu poświęcał na czytanie, jednak chodzę też na szkolne kółka, oazę, angielski. W lato często gram w siatkówkę ;) A origami to dla mnie czarna magii ;)

    Spory tych kącików tworzysz :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o cykle, tak? Staram się urozmaicać bloga:)

      Usuń
  4. Ja ostatnio żyję czytaniem... podręczników i to jest ten rodzaj czytania, którego ja nie lubię.

    A co do pasji... Grałam kilka lat w amatorskim teatrze. Uczę się jeździć konno... Nie jest ze mną tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją jest czytanie, ale w letnim okresie mam jeszcze jedno hobby- jazda na rowerze.Lubię tę dziedzinę sportu, gdyż czuje się wtedy fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałaś moje hobby :) ... tak odprężam się i wyciszam przy robieniu ze wstążek i styropianu: baniek, pisanek, zajączków itp ... mam w planach naukę szydełkowania, ale to na razie plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wstążek wychodzą przepiękne rzeczy, gratuluję talentu:)

      Usuń
  7. A ja z kolei od zawsze miałem chaotyczną osobowość, moje zainteresowania zmieniały się jak pory roku :-P Dziś z tych głównych mogę wyliczyć następujące: sport (rower, głównie), gry komputerowe/konsolowe, kino. I przede wszystkim czytanie, ale to chyba oczywista oczywistość :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za origami, nigdy nie umiałam złożyć nic bardziej skomplikowanego.

    OdpowiedzUsuń
  9. moją pasją jest moje dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasją? Nie będę oryginalna jak napiszę, że fotografia :)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham czytać i jeść :) poza tym lubię jeszcze wszelkie tematy okołozdrowotne i kosmetyczne, ale to już nie pasje, tylko zainteresowańka :)

    OdpowiedzUsuń