Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 28 maja 2022

Minecraft. Moby rządzą! Saga Stonesword. Tom 2, Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje

 Minecraft. Moby rządzą! Saga Stonesword. Tom 2


Miło jest zagłębić się w świat Minecrafta i przy okazji skupić się także na lekturze w realnym życiu.

W teraźniejszości trwały wybory na osobę, która miała stać się twarzą samorządu. Nie tylko jedna z kandydatek miała na to ochotę, ale także Po. W międzyczasie przyjaciele spotykali się także w świecie gry, gdzie zaczęły dziać się dziwne rzeczy.

Podobała mi się ta historia, gdyż idealnie nadaje się nie tylko dla fanów tej gry, ale przede wszystkim wszystkich nastolatków, którzy na pewno odnajdą się w tej lekturze. Jest to staranne wydanie na kremowym papierze z ołówkowymi ilustracjami, na które warto zwrócić uwagę w wolnym czasie.

,,Minecraft. Moby rządzą! Saga Stonesword. Tom 2" można czytać bez znajomości poprzedniego tomu. Spory nacisk został położony tutaj na dążenie do celu za wszelką cenę. Czy Po zrozumiał swoje postępowanie? O tym musicie przekonać się sami.

 Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje 


Minecraft jest obecnie jedną z bardziej popularnych gier wśród dzieci i nastolatków. Nie ma się czemu dziwić, że powstało nowe wydanie z instrukcjami.

W pozycji dowiemy się jak dokładnie stworzyć posąg jednorożca, kawiarenkę, pszczeli raj, tęczowe stajnie, wiszącą bazę, dżunglowe sanktuarium, latarnię morską, wikińską chatę, czy kurzą fermę. W publikacji krok po kroku opisano ponad 20 konstrukcji, które można wprowadzić na swoim koncie w grze.

Już na samym początku zostało podkreślone, że są to tylko propozycje tego, jak konkretna konstrukcja ma wyglądać. Gracz sam może zdecydować czy chce coś zmodyfikować  wdanej propozycji i ma do tego pełne prawo. Zaletą jest dokładność w kwestii opisów tworzenia danej konstrukcji.

,,Minecraft. Niesamowite kompaktowe konstrukcje" na pewno sprawdzi się w przypadku miłośników tej gry, którzy chcą jeszcze bardziej uświetnić swoje konstrukcje.

Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

9 komentarzy:

  1. Dla fanów to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna pozycja dla mojego jedenastoletniego syna 😀 Pokaże mu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było miło spędzić czas z tymi pozycjami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubie minecrafta. Dla mnie to najbrzydsza gra, rozumiem jej fenomen,ale nie przemawia do mnie. Szczególnie,że upodobały sobie ja już najmlodsi

    OdpowiedzUsuń
  5. ulubione bez względu na pokolenia i mój syn i mój tata się zatracili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja fanem tej gry nie jestem, ale dla innych ta propozycja jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam chyba dziecka, które w obecnych czasach nie lubiłoby Minecrafta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nie lubie Minecrafta...nie rozumiem tego fenomenu...moi synowie to uwielbiają,a ja nie wiem o co chodzi.Kinga

    OdpowiedzUsuń