Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 21 października 2021

,,Kot-o-ciaki. Bajki 5 minut przed snem"

,,Kot-o-ciaki. Bajki 5 minut przed snem"


Kot-o-ciaki to stosunkowo nowi bohaterowie, jednak ich przygody już od samego początku podbiły moje serce.

Tym razem mogliśmy zapoznać się z 8 historiami. Na początek poczytamy o dobrych uczynkach kotków, które niekoniecznie spełniały oczekiwania odbiorców. Następnie przeczytamy o hulajnodze, której nabywca musiał dużo ćwiczyć. Koty dowiedziały się też, że należy cieszyć się z małych rzeczy, myć łapki. Razem z dziadkiem odkrywali skarby i szukali muszelki, udali się do przeszłości. W ich domu pojawił się także miłośnik słodkości, a na koniec mieli małego kuzyna.

Pozycja została wydana w dość dużym formacie z usztywnianą okładką. Tekstu jest tutaj średnia ilość, kolorowe ilustracje zajmują całe strony. Bardzo podoba mi się to, że treść jest ciekawa, ale jednocześnie niesie ze sobą określone przesłania. Historie są krótkie i faktycznie idealnie sprawdzą się do czytania przed snem.

,,Kot-o-ciaki. Bajki 5 minut przed snem" to świetna pozycja na prezent dla dzieci, które lubią słuchać ciekawych historii, a przy tym poznawać życiowe prawdy, które przydadzą im się w przyszłości.  


    Moja ocena: 5/6      

Wpis powstał w ramach współpracy     
 
 

 

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ilustracje. Podoba mi się ta książeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała bajka jest bardzo fajna i przyjazna dla dzieci, polecam się zapoznać :-)

      Usuń
  2. Świetna propozycja dla najmłodszych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne krótkie historyjki. Takich książeczek nigdy za wiele. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, miałam okazję widzieć tą bajkę w telewizji i nie wywarła na mnie pozytywnych wrażeń. Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jest bardzo pozytywna, sama lubię ją czasami oglądać z dziećmi :-)

      Usuń
  5. czekam na weekend żeby móc spokojnie przeczytać od deski do deski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla fanów bajki ta książeczka z pewnością będzie hitem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy Kotociaki - zawsze nas rozbawiają i mają masę zwariowanych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że córka lubiła tę bajkę, więc pewnie w tamtym czasie cieszyłaby się mając taką książkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja młodziutka czytelniczka uwielbia książeczki z udziałem kocich bohaterów, zatem i z tą chętnie się zapoznamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie do mnie niw przemawia, alw muaialabym zapoznac sie z trescia. Choc moje dzieciaki wola dluzsze opowiesci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, że za dzieciaka dostałem do czytania od taty Wojnę i Pokój, a chętniej wtedy zapoznałbym się z 8 historiami kociaków ;)

    OdpowiedzUsuń