Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 czerwca 2021

,,Niesamowity Szerlok Worms i niebieskie monstrum. Tom 1"

,,Niesamowity Szerlok Worms i niebieskie monstrum"

 

,,Niesamowity Szerlok Worms i niebieskie monstrum. Tom 1" to pierwszy tom serii detektywistycznej, w której przenosimy się do świata roślin i zagadki, którą należy rozwiązać. Nie jest to jednak taka prosta sprawa, bo rysopis porywacza nie pasował do żadnego znanego gatunku. Pozycja została wydana w dużym formacie w miękkiej oprawie. Komiks jest bardzo ciekawy i tematyka na pewno jest także rzadko spotykana. Tekstu jest całkiem sporo, jednak całkiem sprawnie można zapoznać się z tą ciekawą komiksową historią.  



Moja ocena: 5/6   

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Dawno nie sięgaliśmy po żadne komiksy,a ten wydaje się całkiem zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada ta seria, jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na ciekawe prezenty dla dzieciaków chętnie podchwytuję. :)

      Usuń
  3. Bardzo dobrze zapowiadający się komiks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajna rzecz! podoba mi się to wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar go przeczytać na weekendzie, także dowiem się, czy to seria dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam! świetnie się bawiłam przy tym komiksie<3

      Usuń
  6. Chętnie zerknęłabym do tej książki, coś czuję, że moja młodziutka czytelniczka byłaby nią zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komiks zapowiada się świetnie, dziękuję za polecenie tego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dawno nie sigałam po komiksy, może pora to zmienić>
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie komiksu i zagadki detektywistycznej na pewno spodoba się mojej młodszej córce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że komiks mnie zainteresował, ale mam tak długą listę lektur, że ostatecznie się z nim poddałam.

    OdpowiedzUsuń