Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 25 czerwca 2021

,,Pozytywka. Witamy w Pandorii. Tom 1"

 ,,Pozytywka. Witamy w Pandorii."

 

Komiks powinien zaciekawiać czytelnika już od pierwszych stron i ta pozycja na pewno do takich należy. Główną bohaterką jest dziewczynka, która niedawno straciła matkę. Tata podarował jej pozytywkę, dzięki której Nola przeniosła się do innego świata. Co w nim zastała? Publikacja jest pięknie wydana w dużym formacie w sztywnej oprawie, tekstu jest całkiem sporo. Bardzo podoba mi się tematyka i pomysł na fabułę tego komiksu. To dopiero pierwszy tom serii, w którym na Nolę czekały ciekawe przygody, a także miała dowiedzieć się czegoś nowego o swojej zmarłej mamie. 



Moja ocena: 5/6    

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Mam ten komiks w planach, przyznam, że jestem go bardzo ciekawa. Ma śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa graficzna w takich publikacjach to podstawa, a ta trzeba przyznać, że kusi. :)

      Usuń
    2. mnie jak zawsze skusiła okładka i już nie mogę się doczekać aż poznam tę historię :-)

      Usuń
  2. Pozytywka jeszcze przed nami, ale już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie jest zagłebiać się z dzieciakami w takie obszary czytelnicze. :)

      Usuń
  3. Ciekawie zapowiada się ta komiksowa przygoda czytelnicza, chętnie do niej zajrzę z moją młodziutką współczytelniczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strata bliskiej osoby nie jest łatwa, jestem ciekawa tego wydania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem sięgam po komiksy, wiem także komu polecić tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ZACZYTANA Eliza26 czerwca 2021 19:42

    Bardzo dziękuję za czytelniczą inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się interesująco, więc będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już pięknie ilustrowana okładka pokazuje jak piękny będzie to komiks. Śliczne i mam na dzieję, ze też świetne fabuła. Mnie kupiło samą kreską!

    OdpowiedzUsuń