Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 19 września 2020

,,10 randek w ciemno" Ashley Elston

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 304
Do kupienia: Gandalf

Dawno nie czytałam żadnej książki z serii ,,Uwaga! Młodość". Gdy przypadkowo trafiłam na ,,10 randek w ciemno" Ashley Elston wiedziałam, że będę chciała się z nią zapoznać.

Sophie specjalnie nie pojechała z rodzicami do ciężarnej siostry, bo przed wyjazdem do dziadków chciała spędzić trochę czasu ze swoim chłopakiem. Niestety, szybko wyszło na jaw, że być może on nie jest nią zainteresowany. Babcia Sophie postanowiła umówić ją na 10 randek w ciemno, a partnerów miała wybierać jej liczna rodzina.

Powieść jest typowo lekka tematycznie i szybko się czyta. Pochłonęłam ją dosłownie za jednym razem. Cieszę się, że na nią trafiłam, bo swego czasu bardzo często sięgałam po książki z tej serii i byłam z nią na bieżąco. Punktem wspólnym jest to, że jest ona przeznaczona dla nastolatków i czasem są dwutomowe cykle.

,,10 randek w ciemno" Ashley Elston to książka, w której możemy na samym początku podejrzewać zakończenie, które serwuje nam autorka, ale i tak dla mnie była to bardzo przyjemna lektura.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że jest taka seria: ,,Uwaga! Młodość". Chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu mam ochotę na tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń