Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 14 lipca 2020

,,Magiczna podróż" Kasia Bulicz-Kasprzak

Wydawnictwo: Świat Książki
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 300
Do kupienia: Świat Książki

Kasia Bulicz-Kasprzak ma już bogaty dorobek literacki. Ja jednak zapoznałam się tylko w jej debiutem i następnie zrobiłam sobie dłuższą przerwę od jej twórczości.

Chory chłopiec, samotny ojciec, obwiniający babcię i pies, który bardzo kochał swojego podopiecznego. To właśnie z miłości do malca wybrał się w drogę by odnaleźć go, pocieszyć. Czy udało mu się dotrzeć do szpitala, w którym przebywał mały bohater?

Cała akcja toczy się wokół dzielnego pieska Wikiego i to dzięki niemu dochodzi do różnych zdarzeń i zawarcia nowych znajomości. Początkowo ilość bohaterów może być nieco przerażająca, jednak z czasem wszystko łączy się w zgrabną całość.

W powieści pojawia się wątek Wigilii i Bożego Narodzenia, jednak jest on na tyle delikatny, że publikację można czytać o każdej porze roku. Jej najważniejszym przesłaniem jest w końcu przyjaźń, miłość i poczucie bezpieczeństwa. 

,,Magiczna podróż" Kasi Bulicz-Kasprzak to przepiękna historia, w której wszystko jest możliwe. Nie żałuję, że zdecydowałam się na jej lekturę.

Moja ocena: 5.5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

1 komentarz: