Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 lipca 2020

,,Pokaż mi" Marcel Moss

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2020
Format : Książka
Ilość stron: 384
Do kupienia: Gandalf

Marcel Moss debiutował całkiem niedawno, a tymczasem na rynku ukazała się już jego trzecia powieść.

Główny bohater miał narzeczoną. W pracy powodziło mu się całkiem dobrze, miał także wiernego przyjaciela, który polecał mu aplikację Pokaż mi.Polegała ona na wykonywaniu zadań i rozmawianiu z botem-Królową. Najlepszy w danym miesiącu mógł spotkać się z nią na żywo. Czy Łukasz skusił się na korzystanie z aplikacji?

Sam pomysł na fabułę był całkiem trafiony. Podobał mi się także jej zakończenie, które okazało się być nieprzewidywalne. Autor, pisząc tę książkę pokazał do czego zdolni jako społeczeństwo jesteśmy w stanie się posunąć, by spełnić jakieś swoje marzenie.

,,Pokaż mi" Marcela Mossa to powieść, z którą zapoznałam się podczas podróży. Jej niesamowitą zaletą jest to, że jest wciągająca i szybko się ją czyta.

Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Książki tego autora rzeczywiście bardzo mocno wciągają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam 2, nie powaliły mnie na kolana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię nieprzewidywalne zakończenia, dlatego w wolnej chwili postaram się mieć na uwadze powyższą książkę.

    OdpowiedzUsuń