Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 5 maja 2020

,,A gdyby tak..." Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 360
Do kupienia: Gandalf

Lubię twórczość polskich autorek, w tym Sylwii Trojanowskiej, dlatego też postanowiłam skusić się na jej wcześniejszą pozycję p.t. ,,A gdyby tak...".

Zuza dawno termu przez krótki czas miała się ku sobie z Aleksem, jednak on oznajmił jej, że jest zaręczony i ich drogi się minęły. Po wielu latach spotkali się na jednym ze szkoleń i znów między nimi zaiskrzyło. Czy mieli szansę na prawdziwe szczęście?

Muszę przyznać, że widać różnicę między wcześniejszą a obecnymi książkami autorki. Ta także nie jest szczególnie zła, jednak nieco mniej dopracowana niż kolejne powieści pisarki. Najważniejsze jednak jest, że zapoznałam się z nią dość szybko i ze sporym zainteresowaniem.

,,A gdyby tak..." Sylwii Trojanowskiej to jednotomowa historia, która pokazuje, że prawdziwa miłość może cierpliwie czekać na to, aż ludzie dadzą jej szansę.


Moja ocena: 4.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


3 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale bardzo lubię powieści tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki, ale znam inne powieści autorki i szczerze je polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jej nie czytałam, ale będę mieć ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń