Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 4 maja 2020

,,Ktoś tu kłamie" Jenny Blackhurst

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2020
Format : Książka
Liczba stron: 384
Do kupienia: Albatros

Jenny Blackhurst zachwyciła mnie swoim debiutem, jednak mam wrażenie, że im dalej, tym kolejne książki mają coraz mniej napięcia.

Ericka Spencer zginęła przed rokiem. Policja uznała to za nieszczęśliwy wypadek, jednak jest ktoś, kto uważa, że to było morderstwo.  Obecnie ukazują się podcasty, w których anonimowy autor ma ujawnić, kto zabił Erickę i czy tak faktycznie było.

Tak, jak napisałam, mam odczucie, że każda kolejna książka autorki coraz mniej trzyma w napięciu. Teraz było bardzo poprawnie, ale zabrakło mi większych emocji. Bohaterami są mieszkańcy elitarnego osiedla, na którym każdy ma jakieś swoje tajemnice.

,,Ktoś tu kłamie" Jenny Blackhurst to książka, w której tajemniczy twórca ma ujawnić, czy Ericka spadła sama, czy ktoś jej pomógł. Między kolejnymi podcastami mieszkańcy osiedla zaczynają coraz bardziej się niepokoić.

Moja ocena: 4/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu


2 komentarze:

  1. Szkoda, że zabrakło większych emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Umiejętnie budowane napięcie to podstawa dobrego kryminału. Szkoda, że tego tutaj zabrakło.

    OdpowiedzUsuń