Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 30 listopada 2019

,,Najmilszy prezent" Agnieszka Krawczyk

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 464
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Krawczyk wydała już całkiem sporo powieści, jednak po raz pierwszy możemy zapoznać się z jej świąteczna publikacją.

Flora Majewska miała już swoje lata, żadnej bliskiej ani dalszej rodziny, ale za to mnóstwo przyjaciół i sąsiadów na ulicy Wierzbowej. Kobieta przeczuwała jednak, że to już jej ostatnie Boże Narodzenie w rodzinnym domu. Zamierzała udać się do domu spokojnej starości, by tam przeżyć w spokoju ostatnie lata. Czy jej sąsiedzi mogli się z tym pogodzić?

Postanowiłam skusić się na tę pozycję z tego względu, że jest pierwszym tomem serii, więc nie musiałam niczego nadrabiać. Jest to pierwsza świąteczna tegoroczna publikacja, której lektura zajęła mi tyle czasu. Uważam to za niebywały plus, gdyż faktycznie musiałam czytać kilka godzin, by dowiedzieć się, jakie będzie jej zakończenie.

Ulica Wierzbowa ma niecodziennych mieszkańców. Każdy z nich ma inne cechy charaktery, profesję, zainteresowania. Większość z nich postanawia jednak zjednoczyć się we wspólnej sprawie, jaką ma być odejście z ulicy Wierzbowej Flory Majewskiej.

,,Najmilszy prezent" Agnieszki Krawczyk to pozycja momentami może nieco zbyt przewidywalna, jednak idealna w tym listopadowo-grudniowym okresie.

Moja ocena: 4.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Fajnie się nastroić w tym czasie czytając coś świątecznego, jednak jakoś mnie nie przekonuje. Nie przepadam za zbt prostymi i przewidywalnymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przewidywalność nie przeszkadza. Lubię prozę Agnieszki Krawczyk.

    OdpowiedzUsuń