Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 listopada 2019

,,Tylko jeden raz w roku" Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Buda Książki
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 232
Do kupienia: Gandalf

Przeczytałam całkiem sporo książek Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, a poszerzając krąg świątecznych nowości postanowiłam skusić się na jej najnowszą publikację.

Gdyby nie przypadek Ela z Kamilem pewnie nigdy by się nie spotkali. Bardzo szybko zakochali się w sobie, jednak matka chłopaka była przeciwna temu związkowi. Widziała dla syna wielką zagraniczną karierę, jednak on stawiał na miłość. Czy Eli i Kamilowi uda się utrzymać to uczucie?

Książka jest niebywale krótka, przeczytałam ją praktycznie w około 1,5 godziny. Kolejne rozdziały to następne Boże Narodzenia i czas pomiędzy jedną Wigilią a drugą. Powieść jest dość ciekawa, aczkolwiek czytałam ciekawsze publikacje o tej tematyce.

,,Tylko jeden raz w roku" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej to taka publikacja, którą przeczytacie za jednym razem. Na jej plus przemawia to, że nie jest zbyt cukierkowa, ale tragedii jest tutaj nieco za wiele.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. Mam już na półce. Mam nadzieję, że niebawem znajdę na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - jak na tak niewielką liczbę stron, to dramatów jest aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń