Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 20 sierpnia 2019

,,No, Asiu!" Marika Krajniewska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 326
Do kupienia: Gandalf

Rok temu zapoznałam się z pierwszym tomem serii. Teraz postanowiłam sprawdzić co będzie w drugim.

W życiu głównych bohaterów nadal było mnóstwo zawirowań. Jest wątek miłosny i nieco kryminalny. Tak naprawdę nie za bardzo mnie ta akcja śmieszyła.

Nie jest to moja ulubiona seria, jednak postanowiłam zapoznawać się z tą serią, więc przeczyta też trzeci tom.

,,No, Asiu!" Mariki Krajniewskiej nie trafia do końca w moje gusta, aczkolwiek seria pewnie ma swoich zwolenników.

Moja ocena: 3/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Ja nie planuję czytać tej serii. Mam za dużo zaległości czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń