Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 26 sierpnia 2019

,,Królowa ruin" Tracy Banghart

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 312
Do kupienia: Gandalf

Po zapoznaniu się z pierwszym tomem zaraz zapoznałam się też z jego kontynuacją.

Serina wraz z Nomi były na takim etapie życia, że musiały przedsięwziąć poważniejsze kroki. Nie miały pojęcia, co stało się z ich rodziną. Musiały wybierać, co jest dla nich ważniejsze - prawa wszystkich kobiet, czy ich własne dobro.

Pierwszy tom bardzo mi się spodobał, dlatego bez zbędnej zwłoki skusiłam się na jego kontynuację. Z tego co widziałam, jest to na razie koniec. Zakończenie jednak jest na tyle otwarte, że nie pogniewałabym się, gdyby ukazał się tom trzeci.

Tracy Banghart połączyła fabularnie bardzo wiele wątków znanych z innych powieści. Cykl jest naprawdę bardzo ciekawy i cieszę się, że się z nim zapoznałam. Plastyczne opisy i nieprzewidywalność akcji to cechy charakterystyczne dla tej serii.

,,Królowa ruin" to powieść bardzo rozbudowana fabularnie, z dość otwartym zakończeniem. Warto zapoznawać się z dwoma tomami w krótkim odstępie czasu, gdyż są tego warte.

Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Królowa ruin" to świetna kontynuacja i my również liczymy, że to jeszcze nie ostatnie słowo Tracy Banghart! :) Historia jest faktycznie rozbudowana fabularnie, ale jej poznawanie to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń